sobota, 22 lutego 2020

Inne strony w tej tematyce

Na początku wspomnę tylko o nieistniejącej już stronie z opowiadaniami annabb.blox.pl. Otóż tam po raz pierwszy spotkałem się z polskimi opowiadaniami o tematyce ballbustingu i kastracji. Było to jakieś 10 lat temu. Niestety strona kilka lat temu została zamknięta, a wraz z nią zniknęło mnóstwo ciekawych opowiadań.
Mi osobiście nie udało się znaleźć w polskim internecie żadnych innych stron z opowiadaniami lub memami o kastracji.
Podzielę się więc zagranicznymi, z których obecnie czerpie inspirację:




Jeśli znacie inne ciekawe, to zachęcam do dzielenia się w komentarzach




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzięki podpowiedziom z Komentarzy można w pewnym stopniu uzyskać dostęp do dawnych stron:


6 komentarzy:

  1. Blog Anny jest dostępny przez Wayback Machine. :)
    https://web.archive.org/web/20110113041037/http://annabb.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Rewelacja.
    Co prawda wydawało mi się, że znajdę tam mocniejsze opowiadania. "Wietnamskie suki", coś o egipskich więźniach itp. Ale i tak super, że to nie zginęło całkiem. Przy okazji dotarłem do dawnej strony slammr.net.
    Jeszcze raz wielkie dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będzie kolejna część opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam parę memów swojego autorstwa. Może by się na coś przydały, gdybym je podesłał? Mam wrażenie, że kilka z nich mogłoby nawet zapoczątkować nowy podgatunek! ;) Kontakt możliwy pod adresem: michalnikot@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Postanowiłem utworzyć blog o zbieżnej tematyce, z tym, że u mnie będą tylko memy. Nosi tytuł "Kastracyjne memy", a jej adres to:
    https://kastracyjne.blogspot.com/
    Na razie nie ma ich wielu, ale powstają następne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie dziękuję za dodanie linku do "Kastracyjnych memów"!
    Kastracyjne Memy

    OdpowiedzUsuń